מאמרים

"10 הדיברות" לפגישה עיסקית מוצלחת וסגירת עיסקה

בשוק התחרותי בין ימינו, אין זה מובן מאיליו שלקוח פוטנציאלי מתקשר אליכם ומוכן להיפגש עמכם, לשמוע עוד על השירותים או המוצרים שלכם, ואולי אף להתקדם לסגירת עיסקה עמכם.

אין זה משנה כלל האם "הליד" לפגישה הגיע מהאינטרנט, או שהגיע "מפה-לאוזן", או שחברת טלמיטינג חיצונית תיאמה לכם את הפגישה. מה שחשוב כעת הוא שאתם רוצים למקסם את תוצאותיה, כלומר: להגדיל את סיכויי "סגירת" העסקה ולרכוש לקוח חדש והכנסה נוספת לעסק שלכם.

מדריך זה מציג בפניכם את "10 הדיברות" לפגישה עסקית מוצלחת. מילוי אחר המלצות מדריך זה יסייע לכם לקדם חיובית את פגישותיכם, לסגור יותר עסקאות ואף לבנות יחסי אמון וקירבה רבים יותר עם לקוחותיכם הבאים.

קרא עוד...

5 העקרונות החשובים ביותר לביצוע יעיל של תיאום פגישות עם לקוחות אפשריים

יש לכם מוצר או שירות נפלא! כל מה שנותר לכם הוא להגיע לפגישות עסקיות עם לקוחות אפשריים ולסגור עסקאות מכירה. בפגישה האישית אתם כבר "יודעים את העבודה", אך הבעיה שלכם היא "רק" לאתר את הלקוחות האפשריים למוצר או לשירות שלכם, ובעיקר: לעשות את תיאום הפגישות עמם.

אתם לא לבד! גם אם העסק שלכם מונה אדם אחד, וגם אם אתם חברת ענק- האתגר בתיאום פגישות וקביעת פגישות ע"י "שיחות קרות" לקוחות עסקיים עבור בעל העסק או סוכני המכירות הינה אתגר חוצה יבשות עבור חברות וארגונים מכל גודל ותחום.

מאמר זה בא לסייע בהבנת העקרונות והיסודות החשובים ביותר לביצוע בשיחות המכירה הטלפוניות לצורך תיאום פגישות מוצלח עבור עסקים וחברות עסקיות. הנה לפניכם העיקרון הראשון, ואחד החשובים ביותר....

קרא עוד...

7 הטעויות שבעלי עסקים עושים כשלקוח פוטנציאלי מתקשר – ומה לעשות כדי להימנע מהן?

כבעלי עסקים, אתם משקיעים הרבה כסף ומאמצים שיווקיים כדי שלקוחות פוטנציאליים יתקשרו אליכם, אך מה קורה כאשר הם (סופסוף...) מתקשרים?

מאמר זה ייתן לכם את 7 הטעויות שבעלי עסקים עושים בטלפון בשיחותיהם עם לקוחות פוטנציאליים. הבנת הטעויות הללו ובעיקר: ההימנעות מהן, יעזרו לכם "לסגור" עסקאות רבות יותר, להרוויח יותר וכן ליצור מהר יותר יחסי אמון וקירבה עם לקוחותיכם החדשים.

קרא עוד...

איך טלמיטינג עוזר לעסקים קטנים? סרטון קצר!

קרא עוד...

איך עושים תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ? טיפים ושיטות!

בעלי עסקים קטנים ובינוניים מכירים את הצורך ההכרחי בהשגת לקוחות חדשים על בסיס קבוע ומתמשך. רובם מכירים את מונח"המשפך השיווקי", שאומר שיש ליצור X הזדמנויות מכירה ופגישות עבודה עם לקוחות פוטנציאליים חדשים בחודש, על-מנת ליצור ולייצר Y לקוחות חדשים בכל חודש.

אחת הדרכים להשיג זאת היא יצירת פגישות עבודה עם לקוחות פוטנציאליים, בקרב "קהל המטרה" הרלוונטי לעסק, וזאת ע"י פנייה טלפונית. בז'רגון השיווק פנייה זו מוכרת בשם: "שיחה קרה". בעלי עסקים קטנים ובינוניים רבים אינם אוהבים, בלשון המעטה, לעשות "שיחות קרות" אלו, ובכך הם מתקשים בהגדלת מספר לקוחותיהם החדשים ומן הסתם את מכירותיהם ורווחיהם.

קרא עוד...

דגשים לבניית תסריט שיחה מנצח לשיחות טלמיטינג

בעלי עסקים נוטים לחשוב בתום לב כי יצירת תסריט שיחה לשיחות טלמיטינג לשם קביעת פגישות עסקיות עם לקוחות פוטנציאליים חדשים הנו עניין של מה בכך .."נושיב את מורן הפקידה או "שנשב על הטלפון" בעצמנו ונתאם לנו פגישות עם לקוחות עסקיים אפשריים"- כך חושב בעל העסק הקטן או מנהל השיווק...

.. והלוואי וזה היה כזה פשוט .. (:

קרא עוד...

דרך להחדרת "המרכיב הסודי" הנחוץ להשגת הלקוחות הבאים לעסק שלכם ע"י תיאום פגישות

מחקר שנערך בסוף 2010 בקרב לקוחות של 9000 חברות שהחשיבו עצמן כבעלות מוצרים או שירותים ייחודיים בשוק על-פני מתחרותיהן (וששמו דגש על כך בחומריהן השיווקיים) מצביע על כך שרק 14% מהלקוחות של אותן חברות רכשו את מוצריהן או את שירותיהן בזכות אותן תכונות "ייחודיות", דהיינו: 86% מהלקוחות של אותן חברות לא החשיבו כלל את אותן תכונות ייחודיות ו"תחרותיות" שהחברות כה התאמצו להדגיש בשיווקן.

אז אם השכנוע באמצעות "מספרים ונתונים" ו"תועלות" ללקוח אינו עובד, מהו אותו "מרכיב סודי" שגורם ללקוח להעדיף את המוצר או השירות?

קרא עוד...

הגדלת מכירות ורווחי חברות ע"י ייעול ותגבור מכירות צוות סוכני המכירות

על מה מבזבזים סוכני מכירות את זמנם?

מחקר* שנערך לאחרונה בקרב מאות חברות בארה"ב הראה נתון מפתיע ביותר: רק22% מהזמן של סוכני מכירות של חברות ועסקים מוקדם ל"מכירה בפועל", והשאר מוקדש לפעולות אדמיניסטרציה, השגת לידים, התקשרויות לקביעת פגישות עם לקוחות פוטנציאליים, מתן שירות ללקוחות קיימים, נסיעות, תכנון, הפסקות לארוחות, וכו.

עוד מראים מחקרים, שחברות ועסקים שמצליחים להעלות אפילו ב-5% את "זמן המכירות בפועל" של סוכני המכירות, מעלות ב-20% את הרווח הנקי שלהן (!!!).

קרא עוד...

החשיבות בביצוע מעקב המשכי ( Follow Up ) להצעות מחיר – ככלי להשגת לקוחות חדשים ולקידום עסקים קטנים ובינוניים

השקענו בפרסום העסק, קבענו פגישות עבודה עם לקוחות אפשריים, השקענו בגיוס אנשי מכירות, נוצרו פגישות עבודה עם לקוחות אפשריים לעסק, התקיימו שיחות מכירה או התקיימו פגישות פיזיות עמם, הוגשו הצעות מחיר בעקבותיהן למוצרינו או לשירותינו ו...? מה הלאה?

...דווקא שלב זה ב"מעגל הסגירה" של עסקים קטנים ובינוניים הנו שלב מוזנח ביותר. עסקים רבים עושים טעות מרה ואינם מבצעים "מעקב המשכי"  (Follow Up) צמוד ומסודר להצעות המחיר שהוגשו ללקוחות אפשריים, ובכך יורדים מאד אחוזי וסיכויי "הסגירה" של עסקאות ושל רכישת לקוחות חדשים לעסק שלהם. אז מה עושים?

קרא עוד...

הטעות מס' 1 שעושים בעלי עסקים קטנים בנוגע לשיווק העסק שלהם באינטרנט

בישראל 2015 מעטים ביותר בעלי העסקים הקטנים שעדיין לא מודעים לכוחו העצום של האינטרנט ככלי שיווק לעסק שלהם ואכן הסטטיסטיקות האחרונות מראות שמרבית בעלי עסקים קטנים מחליטים די בתחילת דרכם להקים אתר לעסק שלהם.

החלטה נכונה! לעומת זאת, מפתיעה אותי כל פעם מחדש התשובות שאני מקבל מבעלי עסקים קטנים לשאלה: "מדוע הקמת לעצמך אתר?" הרבה מאד עונים: "כי לכולם יש, כולל למתחרים שלי, ולכן כיום חובה שיהיה גם לי אתר..."

זה נכון שכיום לכל עסק כמעט יש אתר, אך האם זו הסיבה להשקיע אלפי שקלים בהקמת אתר ובתחזוקו, על-מנת שיהווה בסופו של דבר "כרטיס ביקור אלקטרוני" בלבד? לדעתי בעלי עסקים חוטאים בכך לעצמם ואסביר בקצרה מדוע ומהי הטעות מס' 1 שעושים בעלי עסקים קטנים בנוגע לקידום האתר שלהם באינטרנט.

קרא עוד...

המדריך השלם לטלמיטינג - כיצד להגדיל את מספר לקוחות העסק?

השיווק "מפה לאוזן" של העסק אינו מספק ליצור את הגידול המיוחל לעסק? אתר האינטרנט של העסק אינו מייצר מספיק פניות נכנסות רלוונטיות? תערוכות וכנסים יוצרים BUZZ נקודתי, אך אינם מייצרים מכירות ממשיות? אם הזדהיתם עם האמירות האלה או חלקן- אתם לא לבד! בעולם השיווק התחרותי רב הערוצים והמסרים של היום קשה יותר ויותר לעסקים בינוניים וקטנים לבלוט ולהגיע ישירות "פנים מול פנים" ללקוחות אפשריים, בקרב קהל או קהלי המטרה המדויקים שלהם.

פנייה טלפונית ישירה, אנושית ובלתי אמצעית ללקוחות אפשריים ויצירת הזדמנויות מכירה באופן שוטף לעסק ע"י קביעת פגישות עבודה רלוונטיות עמם הינה דרך שיווק יעילה, "מחוץ לקופסה", כדי להגדיל את מספר הלקוחות בעסק ואת מכירותיו. מאמר זה יסקור וייתן את כל הכלים והטיפים המעשיים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים כיצד לעשות זאת.

קרא עוד...

המיתוס שרוצות לשמר חברות קידום האתרים, או: כיצד לקבל מבול פניות מהאינטרנט של לקוחות אפשריים תוך שבועיים בלבד?

מהי המשמעות של להיות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל?

על המשמעות של להיות באחד מהמקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל מיותר כבר להכביד מילים. לא פחות מיותר מכך זה להזכיר שמרבית ההקלקות של גולשים המחפשים בגוגל עסק שיביא "מזור לכאבם" הינן על תוצאות החיפוש הראשונות בדף הראשון. בקיצור: "אם אתה לא שם- אתה לא קיים!"

2374 חברות רשומות לקידום אתרים יש בישראל, לא פחות! וכיוון שהתחרות עצומה, הפיתויים עצומים וההבטחות לא פחות מכך, בעלי עסקים מתקשים לבחור מתוך "הים" הזה חברת קידום אתרים שתהא אמינה ו"תספק את הסחורה" של השגת מקומות ראשונים במנוע גוגל בתקופה קצרה, כדי להתחיל לקבל פניות נכנסות רבות של לקוחות מתעניינים העסק שלהם.

מהו המיתוס שרוצות לשמר חברות קידום האתרים?

קרא עוד...

המשמעות של קידום בגוגל לעסקים קטנים? והאם עסק יכול להגיע לראש תוצאות החיפוש בגוגל תוך שבוע בלבד?

על החשיבות של קידום אתרים באינטרנט לעסקים קטנים

על המשמעות של להיות באחד מהמקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל נכתב ונאמר כבר רבות. מסקר אחרון שנעשה נמצא ש 92% מהגולשים מקבלים החלטת קנייה בעקבות חיפוש באינטרנט (!)

עובדה ידועה נוספת היא שמרבית ההקלקות של גולשים המחפשים בגוגל עסק שיביא "מזור לכאבם" הינן על תוצאות החיפוש הראשונות בדף הראשון בגוגל. בקיצור: "אם אתה (העסק שלך...) לא שם (בתוצאות גבוהות בדף הראשון בגוגל) - אתה לא קיים!"

2374 חברות רשומות לקידום אתרים יש בישראל, לא פחות! כיוון שהתחרות עצומה, הפיתויים עצומים וההבטחות לתוצאות מהירות ויעילות שלהן לא פחות מכך, בעלי עסקים מתקשים לבחור מתוך "הים" הזה חברת קידום אתרים ש"תספק את הסחורה".

המיתוס שרוצות לשמר חברות קידום אתרים

כאן אנו מגיעים למיתוס מרכזי שחברות לקידום אתרים והוא שיש צורך בתקופה ארוכה מאד, (מינימום: חצי שנה ואף יותר), 

קרא עוד...

טיפים ביצועיים איך לבצע תיאום פגישות עם לקוחות אפשריים לעסק שלכם כדי להשיג יותר לקוחות חדשים ומכירות

"מחר אהיה פנוי יותר", "אני שונא לשווק את עצמי", "אין לי זמן לזה", -"חם מדי היום", אלו ועוד רבים אחרים, הינם הסיבות (התירוצים.) שבעלי עסקים בינוניים וקטנים משתמשים בהם כדי להימנע מהפעולה האקטיבית של איתור לקוחות אפשריים הרלוונטיים ומתאימים לעסק שלהם, ולתיאום פגישות העבודה עימם.

בעלי עסקים רבים מודעים לכך שלפעמים שיטות השיווק הרגילות אינן מספקות להגדלת הפעילות העסקית שלהם. ההסתמכות על שיטת השיווק "מפה לאוזן", על הפרסומים השונים, על אתר העסק, על הניוזלטרים ורשימות התפוצה- כל אלו לפעמים אינם יוצרים את רצף ההזדמנויות העסקיות המספק לעסק בחודש העבודה הנתון.

רבים היו רוצים לפעול באופן יזום ופעיל: לפנות ישירות ל"לקוחות האידיאליים" המדויקים של העסק וליצור עימם פגישות אישיות 1X1 שבה יוכלו לבצע את שיחות המכירה למוצרים או השירותים של העסק שלהם ולסגור עוד ועוד עסקאות בכל חודש.

לכל אותם בעלי עסקים בינוניים וקטנים הרוצים להשאיר בצד את הסיבות והתירוצים ורוצים לפעול למילוי היומן שלהם בפגישות רלוונטיות עם לקוחות אידיאליים לעסק שלהם, להלן 5 טיפים לאיך לבצע משימה זו:

קרא עוד...

טיפים ושיטות - להגדיל את מספר לקוחות העסק הקטן והבינוני

חם מאד! גם לח מאד ולא נעים לצאת מהבית ולהתרחק מהמזגן, אולם כבעלי עסקים קטנים גם הקיץ והחום לא יכולים להוות תירוץ מקובל וגם בקיץ כמו בשאר עונות השנה נדרש לאתר לקוחות חדשים ולהגדיל את מספר לקוחות העסק עוד ועוד.

אז איך עושים את זה?

קרא עוד...

טלמיטינג לעסקים – טיפים

תחום הטלמיטינג לעסקים הולך וצובר תאוצה בישראל. בעלי עסקים בינוניים וקטנים ואפילו זעירים (One men show) נחשפים יותר ויותר לשירות זה של שיווק העסק שלהם ע"י גוף חיצוני שמומחה לכך. טלמיטינג לעסקים אלו מאפשר לבעלי חברות ועסקים לעסוק "במה שהם טובים" (ראיית חשבון, יעוץ מס, שירותי IT, שיווק מוצרים, ובעצם: כמעט כל תחום) ולהוציא החוצה למיקור חוץ (Outsourcing) את חלק מפעולת השיווק של העסק שלהם: הצורך התמידי באיתור לקוחות חדשים, הפנייה הטלפונית אליהם, דיוור חומרים שיווקיים עבורם ובשמם, וכמובן: "פתיחת דלתות" ויצירת הזדמנויות המכירה עבורם בדרך של פגישות עבודה איכותיות.

אז הנה כמה טיפים לטלמיטינג שיעזרו לכם בבחירת חברה לטלמיטינג:

קרא עוד...

טלמיטינג – לא רק תיאום פגישות לעסקים קטנים ובינוניים !

"טלמיטינג"? " שמעתי על זה, זה מכירה טלפונית, לא?"

אז זהו, שלא! "טלמיטינג" הינו שימוש בטלפנים מקצועיים לשם איתור לקוחות אפשריים לעסק וקביעת פגישות עבודה עמם עבור בעל העסק או עבור סוכני המכירות שלו. בד"כ ע"י חברה חיצונית לעסק שזו מומחיותה ועיסוקה. לדוגמא בלבד: קביעת פגישות לנגרייה עם אדריכלים, לרו"ח ויועצי מס עם חברות ועסקים, ליועצת ארגונית עם חברות וארגונים, וכך הלאה.

קרא עוד...

טלמרקטינג מהבית – מה זה ולמי זה מתאים?

מה זה טלמרקטינג מהבית ?

כיום יותר ויותר אנשים "מוותרים" על העמידה בפקקים ארוכים, נסיעות יקרות וארוכות למשרד וגם מחפשים עבודה עצמאית, בלי "בוס על הראש" ובלי לעזוב את הבית. טלמרקטינג מהבית הנו פתרון טוב ונגיש עבור אנשים רבים המחפשים עבודה מהבית באופן עצמאי, ללא תלות במנהלים ובשעות עבודה קשיחות.

טלמרקטינג מהבית הנו עבודה עבור חברה מסחרית כלשהי המשווקת מוצרים או שירותים, כאשר תפקיד איש\אשת הטלמרקטינג הנו ליצור קשר טלפוני עם לקוחות אפשריים של אותה חברה, להציע את מוצריה או שירותיה, ולנסות "לסגור עיסקה" עמם.

רבים מתבלבלים בין המונחים טלמרקטינג והמונח טלמיטינג.

קרא עוד...

ייעוץ שיווקי וניהולי חינם בטלפון- לעסקים קטנים בלבד!

מתלבטים ומתחבטים עם נושא מסוים או אתגר שיווקי או ניהולי בעסק?

האם להשקיע בפרסום ממומן? בפייסבוק? בקידום אתר? בנטוורקינג? בגיוס איש מכירות? במיתוג או בידול העסק? איך כותבים מאמר שיווקי? איזה אפיק שיווק מתאים לקידום העסק שלי? וכך הלאה שאלות ותהיות חשובות שצצות רבות בעסק קטן...

אני מציע חינם...

קרא עוד...

כיצד לעשות תיאום פגישות מוצלח וכיצד להפיק המירב מפגישות עסקיות

חלק מזמנם של בעלי עסקים קטנים ובינוניים מוקדש לפגישות עם לקוחות אפשריים. במאמר קודם סקרתי כיצד יוצרים את התנאים הנדרשים לביצוע של תיאום פגישות מוצלח (טלמיטינג), דרך ביצוע "שיחות קרות" (Cold colds) עם לקוחות פוטנציאליים.

אז במזל טוב קבעתם פגישות ביומן עם לקוחות אפשריים, אם בעצמכם או דרך אחת מחברות הטלמיטינג לביצוע תיאום פגישות עם לקוחות עסקיים, הפונות בשמכם ועבורכם ללקוחות אפשריים. כעת נשאלת השאלה כיצד ניתן להפיק את המירב מהפגישה העסקית?

קרא עוד...

כל הסודות של קידום אתרים באינטרנט או: מה חברות קידום אתרים אינן רוצות שתדעו

למשה עסק בהוד-השרון למצלמות אבטחה ופתרונות מיגון לעסקים ופרטיים. שיטת השיווק "מפה-לאוזן" כבר אינה מספיקה לקידום העסק שלו, ושיטת השיווק במקומונים ובתערוכות יקרה מאד עבורו.

משה יודע בוודאות שמקומות ראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל של מונחי המפתח הטובים עבורו עשויה להניב לו "לידים" מצוינים שחלקם הגדול יומר עבורו למכירות נוספות וללקוחות חדשים. מצד שני, יוסי יודע שעלות קידום אתרים אורגני (כלומר: הגעה למקומות ריאליים "טבעיים"אורגניים) בגוגל ע"י חברות קידום אתרים אינה זולה. מדובר בהוצאה חודשית ממוצעת של כ-700 ש"ח בחודש, כלומר: כ-8400 ש"ח לשנה! מה עושים?

קרא עוד...

למי מתאים שירות טלמיטינג ושימושים "מחוץ לקופסה" לטלמיטינג לעסקים

כבעל חברת טלמיטינג ותיקה, אני נשאל פעמים רבות: "עם מי אתם עובדים בטלמיטינג?" האמת: תיאום פגישות – טלמיטינג מתאים לחברות ולעסקים רבים. במאמר זה אסקור "על קצה המזלג" כמה תחומים שבהם טלמיטינג אפקטיבי במיוחד ואמנה את הסיבות לכך. כמובן שטלמיטינג מתאים גם לתחומים רבים נוספים.

קרא עוד...

מה זה טלמיטינג? מה ההבדל בינו ובין טלמרקטינג?

"טלמיטינג"- מונח שפחות מוכר להרבה בעלי עסקים. לעומת זאת "טלמרקטינג" הנו מונח מוכר הרבה יותר. אז מה זה טלמיטינג? ומהו טלמרקטינג?

קרא עוד...

מה זה לידים לעסקים ואיך (לעזאזל...) משיגים לידים איכותיים וחמים להגברת מכירות לעסקים?

מה זה בכלל לידים לעסקים?

לידים לעסקים (Sales Leads) הינם לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים במוצרי או שירותי עסק מסוים. כמובן שזוהי רק תחילת הדרך, שלאחריה העסק נותן את הצעתו העסקית ומתחיל מו"מ עם הלקוח האפשרי, עד לסגירת חיובית של העסקה עמו.

מחקרים מראים שאיתור לידים איכותיים של לקוחות אפשריים הנו אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור עסקים.

קרא עוד...

מהי השיטה היעילה ביותר להגביר את מכירות צוות סוכני המכירות שלכם?

מכירים את זה שגייסתם סוכן מכירות חדש לחברתכם, נתתם לו מפתחות לברלינגו השכורה, "דלקן", כרטיסי ביקור ופרוספקטים ואיחלתם לו דרך צלחה לאתר לקוחות חדשים ולהביא מכירות לחברתכם ו...המכירות מבוששות לבוא, מספר הלקוחות החדשים שהוא מביא אינו עונה על ציפיותיכם ואתם נאלצים להיפרד ממנו לאחר חודשיים-שלושה, תוך שהוא משאיר אחריו "נזק" כספי לא מבוטל?

קרא עוד...

סקר: מהו האתגר הגדול ביותר לאנשי מכירות ב-2017 וכיצד טלמיטינג פותר זאת?

סקר מחקרי שפורסם החודש* בדק מהם האתגרים הגדולים ביותר שעליהם מדווחים אנשי מכירות בשנת 2017. הסקר שנערך בקרב 350 אנשי מכירות מצא שהאתגר הגדול ביותר שעליו הם מדווחים הנו בזבוז יותר מדי זמן על "פעולות אדמיניסטרטיביות\לא מכירתיות".

אנשי המכירות שנשאלו שנדגמו בסקר נתבקשו לעשות רשימה של האתגרים הגדולים ביותר שלהם בעבודתם בשנת 2017, כולל איתור לקוחות פוטנציאליים (Prospecting), ניהול מו"מ, סגירת עסקאות ויעילות בעבודה.

קרא עוד...

עוד טיפים מעשיים לביצוע תיאום פגישות עם לקוחות אפשריים לעסקים קטנים ובינוניים

תיאום פגישות – טיפים – טיפ מס' 1: שנו הגישה ל"שיחות קרות" והגדילו את עסקיכם!

תיאום פגישות עם לקוחות אפשריים לעסקים ע"י "שיחות קרות" (Cold Calling) נתפשות אצל מרבית בעלי העסקים הקטנים והבינוניים וכן אפילו ע"י אנשי מכירות שזה מקצועם, כפעולה בלתי אפשרית כמעט, שאינה נעימה, אולי אפילו פעולה הגובלת בהטרדה, וככזו הדורשת ממבצעיה אנרגיות ומשאבים נפשיים עצומים.

אי לכך, נמנעים בעלי עסקים ואף סוכני מכירות מקצועיים במקרים רבים לבצע "שיחות קרות" עם לקוחות אפשריים לעסק שלהם. בכך הם מונעים מעצמם "פתיחת דלתות", יצירת הזדמנויות מכירה חדשות וכמובן אפשרות לרווחים והכנסה עתידית. מה ניתן לעשות כדי לצטת ממצב נתון זה?

קרא עוד...

עוד שימושים "מחוץ לקופסה" לטלמיטינג לעסקים קטנים ובינוניים!

שיווק העסק ותיאום פגישות עסקיות טלפוני עם לקוחות פוטנציאליים מדויקים בקרב פלחי המטרה של חברות ועסקים קטנים ובינוניים הנו אחד מכלי השיווק והמכירות המוכרים והחשובים שעומדים לרשותם.

המונח המתאר את הפעילות הנ"ל נקרא טלמיטינג. לעיתים בוחרים בעלי עסקים לעשות את פעולת הטלמיטינג אצלם בעסק, ובמקרים רבים מעדיפים בעלי עסקים או מנהלי שיווק "להוציא החוצה" את העבודה הסיזיפית הזו, המחייבת כ"א מקצועי ומיומן, ודורשת ניהול צמוד וקפדני.

היתרונות בטלמיטינג לתיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ע"י ביצוע "שיחות קרות" עמם ברור: הגדלה משמעותית של מספר "מעמדי המכירה" עם לקוחות אפשריים ששמעו על המוצרים או השירותים של העסק, ורוצים להתקדם משם לפגישה מסודרת לקבלת פרטים נוספים, עלויות וכו.

לעומת זאת, לטלמיטינג יכול להיות ויש שימושים נוספים מעבר לקביעת פגישות עם לקוחות אפשריים.

קרא עוד...

ראיון עם לקוח חברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"

במה החברה שלכם עוסקת?

חברת שורו מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling) ונכסי IT. החברה שלנו אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות ממפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה, שמירת אבטחת מידע ומקסום שווי שימוש.

מה היה הצורך שלכם ולשם מה פניתם לחברת טלמיטינג "מחוץ לקופסה"?

רצינו למנף את המכירות ובעיקר "להגיע" למקבלי החלטות בחברות בינוניות וגדולות ולתאם פגישות איכותיות איתם.

קרא עוד...

שאלות ותשובות על שירותי טלמיטינג לעסקים

כבעל חברת טלמיטינג וניסיון של 19 שנה בניהול מערכי טלמיטינג לעסקים, אני נתקל במספר שאלות החוזרות על עצמן ע"י בעלי העסקים המעוניינים לשכור שירות טלמיטינג במיקור חוץ לעסק שלהם. חשבתי ששיתוף מידע זה יסייע ללקוחות אפשריים.

שאלה: "... הרי העובדת שלכם שתעבוד עבורי היא לא מהנדסת מחשבים, אז איך היא תוכל לתת תשובות למנהלי מחשוב בחברות שאיתם היא תנהל את השיחות טלמיטינג?"

קרא עוד...

שיווק עורכי דין – האתגר וכיצד ליצור שיתופי פעולה מניבים לעורכי דין ע"י טלמיטינג

שיווק עורכי דין וגיוס לקוחות למשרד עורכי דין – האתגרים

בישראל מספר העו"ד לתושב הנו הגבוה בעולם: עורך דין אחד לכל 163 תושבים. בת"א עצמה היחס עומד על עו"ד אחד לכל 33 תושבים (!) במצב זה האתגר בשיווק לעורכי דין וגיוס לקוחות למשרד עו"ד הנו גדול במיוחד. כיום לא מספיק להיות עו"ד מצוין בתחום ההתמחות, על עו"ד הרוצים להשיג תיקים ולקוחות מוטלת החובה לשווק את משרדם בדרכים יצירתיות וזאת על-מנת לשמור על זרימה רציפה של לידים ולקוחות אפשריים המתעניינים בשכירת שירותי משרדם.

קרא עוד...

שירות טלמיטינג – ככלי למיתוג עסקים קטנים וזעירים

"טלמיטינג" הנו שירות המופעל בד"כ ע"י חברה חיצונית לעסק, בשיטת ה- Outsourcing. בשירות זה מגדיר בעל העסק את פלח המטרה המבוקש, ומנהל\ת פרויקט מטעם החברה החיצונית לעסק פונה ללקוחות אפשריים מתוך פלח המטרה הנבחר, לשם יצירת ותיאום פגישות עבודה רלוונטיות לבעל העסק אצל לקוחות פוטנציאליים עבורו.

היתרון בהפעלת שירות חיצוני לשיווק העסק וקביעת פגישות

קרא עוד...

שירותי טלמיטינג – מה זה?

למרות הגידול הרב שחל במספר העסקים הקטנים והבינוניים המשתמשים בשירותי טלמיטינג בשנה האחרונה (גידול של 21% במספר החיפושים של חברות המספקות שירותי טלמיטינג בשנת 2012), רבים עדיין מתבלבלים בין המונחים: "טלמרקטינג" ו"טלמיטינג". אז מהו ההבדל?

קרא עוד...

תוצאות מחקר: מהי שיטת השיווק מס' 1 להשגת לקוחות לעסקים המשווקים ללקוחות עסקיים (B2B)?

כל מי שעוסק בשיווק בתחום "השיווק מעסק לעסק" (B2B) יודע שישנם קווי דמיון אך גם קווים מפרידים רבים בין השיווק ללקוחות פרטיים (BTC) ובין השיווק ללקוחות עסקיים(B2B)

לדוגמא ניקח את תחום הקוסמטיקה. שירי הינה קוסמטיקאית ולקוחותיה הינן נשים באיזור מגוריה. מירי הינה בעלת חברה המשווקת מוצרי קוסמטיקה לסיטונאים ולקוסמטיקאיות. שני תחומים לכאורה דומים אך מבחינת השיווק שונים ביותר. אחד ב"עולם" ה- BTC והשני: ב"עולם" ה-B2B והשוני בשיווק הנו רב מאד.

מחקר שנערך לאחרונה גילה מספר נתונים מעניינים לגבי השיווק לתחום ה-B2B :

קרא עוד...

תיאום פגישות לעסקים - אתם דייגים או ציידים?

תיאום פגישות עסקיות לעסקים הינה מטלה הכרחית כחלק מפעולות השיווק עבור חלק גדול מאד מעסקים קטנים ובינוניים. כלל ידוע בשיווק הוא, שהשיווק אינו יכול להסתמך על אפיק שיווק אחד ויחיד, אלא על לפחות מספר ערוצי שיווק, הפועלים יחדיו.

רובם של העסקים עוסקים בפעולות שיווק שניתן לדמותן ל"דייג" של לקוחות אפשריים לעסק: פרסום בעיתונות ארצית, מקומית או מקצועית, הקמת אתר לעסק, ניהול דף עסקי בפייסבוק, ניהול קמפיין פרסומי בגוגל או בפייסבוק וכדומה. בעלי העסקים משתדלים להגיע ל"אגם" שבו הם מאמינים שלקוחותיהם האפשריים "שוחים" בו, פורשים את רישתם, בתקווה להעלות ברשתם כמה שיותר "שלל" לקוחות אפשריים.

להבדיל מפעולות שיווק אלו, שבהן כמו בדייג- נפרשות הרשתות בהמתנה (לפעמים ארוכה...) ללקוחות האפשריים "שייעלו בחכה" של העסק, תיאום פגישות לעסקים הינה פעולה אקטיבית, פעילה וממוקדת הרבה יותר, שאותה ניתן לדמות לפעולת הצייד. כמו בפעולת הצייד, גם כאן בעל העסק יודע בדיוק מיהו הלקוח "האידיאלי" שאותו הוא מעוניין "לצוד". תיאום הפגישה עם הלקוחות האידיאליים לעסק יתבצע, לכן, רק מקרב לקוחות אפשריים אידיאליים אלו לאותו עסק.

להבדיל מפעולת "הדייג", אם כן, בתיאום פגישות עסקיות לעסק (שאותה השווינו לפעולת הצייד), נמנעת מראש ברוב המקרים התופעה

המוכרת של "דגי רקק" ה"עולים ברשת" שאינם רלוונטיים לעסקים והמגיעים לפעמים רבות מאפיקי השיווק של עסקים בעיתונות או מרשת האינטרנט.

אז היכן הבעיה של עסקים קטנים ובינוניים?

קרא עוד...

תיאום פגישות לעסקים וחשיבותן בעולם העסקי הדיגיטלי

תיאום פגישות עסקיות ע"י בעלי עסקים או ע"י ועבור סוכני המכירות שלהם עם לקוחות אפשריים לחברה או העסק הנו אחד מכלי השיווק והמכירות המוכרים והחשובים שעומדים לרשות מנהלי חברות ועסקים.

שאיפת כל עסק הינה להגדיל את מספר ההזדמנויות העסקיות ברמה החודשית, וזאת על מנת שכל העת יהוו אלו את הבסיס ליצירת העסקאות והלקוחות העתידיים החדשים עבור העסק. קביעת פגישות ע"י ביצוע "שיחות קרות" עם לקוחות אפשריים לעסק (הן עצמאית ע"י העסק, או ע"י ביצוע באאוטסורסינג ע"י אחת מחברות הטלמיטינג המתמחות בכך) כאמור הינה דרך שמתאימה מאד לעסקים רבים, בתחומים שונים ומגוונים.

נשאלת השאלה: מדוע תיאום פגישות לעסק חשובה? מה יש בה בפגישה העסקית "פנים מול פנים" שאין בכל דרך התקשרות עסקית אחרת (כגון שיחת טלמרקטינג, משלוח מייל שיווקי, למשל)?

קרא עוד...

תיאום פגישות – כיצד מתכוננים ביעילות לפגישה עסקית עם לקוח אפשרי לאחר שנקבעה פגישה? ולמה זה בכלל חשוב?

אז בוצע בהצלחה תיאום פגישות עבורכם ע"י אחת מחברות שירותי טלמיטינג, או שאתם בעצמכם יצרתם לעצמכם פגישות עם לקוחות אפשריים לעסק שלכם, מה השלב הבא? מה עושים מרגע זה ועד מועד הפגישה? ולמה זה כה חשוב להתכונן לפגישה?

קרא עוד...

תיאום פגישות – כל המידע הנדרש לקביעת פגישות עסקיות בעצמכם או ע"י חברות טלמיטינג

ריכזנו לטובת המתעניינים בתיאום פגישות לעסק שלהם מידע רלוונטי שיעזור להם בנושא קביעת פגישות לעסקים שלהם.

המידע יסייע להם להחליט האם כדאי להם לקחת חברת טלמיטינג מומלצת לתאום הפגישות לעסק וכן יתן כלים לביצוע עצמי של טלמיטינג לעסקים.

 

קרא עוד...

חדש! קידום אורגני בש...

חדש: קידום אורגני בשילוב כתיבה שיווקית ! די לבזבוז כספים רבים על "קידום ממומן" (PPC), התחילו לקבל לידים ופניות רבות של לקוחות עתידיים, תוך שבוע עד שבועיים בלבד, ע"י השגת מקומות...

קרא עוד...

חדש:שיווק עורכי דין ...

חדש: טלמיטינג לשיווק עורכי דין אחד הכלים המשמעותיים ביותר לשיווק עורכי דין הנו שיתופי פעולה בינם ובין עסקים אחרים, עסקים הבאים במגע עם לקוחות פוטנציאליים עבורם. הפנייה "חמה" המתקבלת מבעל עסק...

קרא עוד...

סדנא פרטית לשיווק בר...

סדנה אישית פרטית לקבלת כל הכלים לקידום עצמי ובחינם של העסק האינטרנט רוצים נוכחות מניבה ברשת האינטרנט אך אין לכם את המשאבים לכך? רוצים למתג את עצמכם כברי סמכא בתחומכם אך מבלי...

קרא עוד...

מחוץ לקופסה

טל: 09-7401987 / 054-6811426
פקס: 153-9-7401987

אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.