מאמרים

דרך להחדרת "המרכיב הסודי" הנחוץ להשגת הלקוחות הבאים לעסק שלכם ע"י תיאום פגישות

מחקר שנערך בסוף 2010 בקרב לקוחות של 9000 חברות שהחשיבו עצמן כבעלות מוצרים או שירותים ייחודיים בשוק על-פני מתחרותיהן (וששמו דגש על כך בחומריהן השיווקיים) מצביע על כך שרק 14% מהלקוחות של אותן חברות רכשו את מוצריהן או את שירותיהן בזכות אותן תכונות "ייחודיות", דהיינו: 86% מהלקוחות של אותן חברות לא החשיבו כלל את אותן תכונות ייחודיות ו"תחרותיות" שהחברות כה התאמצו להדגיש בשיווקן.

אז אם השכנוע באמצעות "מספרים ונתונים" ו"תועלות" ללקוח אינו עובד, מהו אותו "מרכיב סודי" שגורם ללקוח להעדיף את המוצר או השירות?

מסתבר שאנשים רוכשים אמוציונאלית, בזכות האינטראקציה הבינאישית שנוצרה בין המוכר והקונה. לקוחות קודם כל קונים "רגשית" את המוצר או השירות, ואח"כ "מסבירים" את רכישתם ע"י "עובדות" (אותם "מספרים ונתונים" על המוצר\השירות).

תיאום פגישות עסקיות עם לקוחות אפשריים למוצרים או לשירותים של עסקים וחברות, הנו לכן כלי חשוב ביותר לגיוס לקוחות חדשים לעסקים רבים.

מהי החשיבות של תיאום פגישות לחברות ועסקים בעידן השיווק המודרני?

באמצעות תיאום פגישות עם לקוחות אפשריים, יכולים בעלי העסקים, או אנשי המכירות שלהם, ליצור את אותה "חוויית לקוח", את אותו "דיאלוג" עם הלקוח, את אותם יחסים בוני אמון, ובעיקר: הם יכולים להעביר אמוציונאלית את הלקוח את השלבים הנדרשים לרכישה מאותו עסק או חברה, וזאת ע"י העברת אותו המסר שהנו באמת החשוב ללקוח ביותר, שהוא כאמור קודם כל "מסר" שבסיסו אמוציונאלי, להבדיל ממסרים מבוססי "היגיון ומספרים".

עסקים רבים כיום, בעיקר בתחום השיווק מעסק לעסק (BTB) אך לא רק, מודעים לכך, שלמרות הכלים הטכנולוגיים וערוצי השיווק האלקטרוניים העומדים לרשותם, אין תחליף לתיאום פגישות רלוונטיות ואיכותיות עם לקוחות אפשריים ושאין גם כיום, ברוב המקרים, תחליף למגע הישיר, במכירה אישית, "אחד על אחד" בפגישה עסקית עם לקוח אפשרי.

האתגרים העומדים בפני עסקים וחברות המעוניינים בתיאום פגישות

תיאום פגישות עם לקוחות אפשריים לעסקים רבים נמצאת כאתגר קשה ביותר עבורם. להבדיל מחברות גדולות, הנעזרות במוקדי טלמיטינג ותיאום פגישות חיצוניים גדולים, או לחילופין בעובדים In House לצורך כך, עסקים בינוניים, קטנים וזעירים (One men Show) תופשים תיאום פגישות כמשימה כמעט בלתי אפשרית עבורם, ככזו השוחקת נפשית, ניתן לומר אף: שנואה, ככזו המנטרלת אותם מהפעילות המקצועית השוטפת שלהם, וככזו הפוגעת קשות ב"איכות החיים" של שגרת יום העבודה שלהם.

בעלי עסקים רבים של עסקים בינוניים, קטנים וזעירים שאינם מוכנים לוותר על כלי רב עוצמה זה להשגת הזדמנויות מכירה על בסיס יומיומי, קבוע ומתמשך, מקדישים בכל זאת חלק משגרת יומם למשימת איתור לקוחות אפשריים לעסק שלהם ולתיאום פגישות עמם. אחרים פונים לחברות "בוטיק" שזו מומחיותן- Outsourcing המהווה "שיווק עורפי" לעסק שלהם לתחום חשוב זה שהנו כורח לעסקים רבים.

לחצו כאן עכשיו, או התקשרו: 054-6811426 , 09-7401987 עכשיו! וקבלו פרטים נוספים על שירותי הטלמיטינג שלנו, וכן יעוץ והכוונה חינם, בפגישה אישית, ללא התחייבות

חדש! קידום אורגני בש...

חדש: קידום אורגני בשילוב כתיבה שיווקית ! די לבזבוז כספים רבים על "קידום ממומן" (PPC), התחילו לקבל לידים ופניות רבות של לקוחות עתידיים, תוך שבוע עד שבועיים בלבד, ע"י השגת מקומות...

קרא עוד...

חדש:שיווק עורכי דין ...

חדש: טלמיטינג לשיווק עורכי דין אחד הכלים המשמעותיים ביותר לשיווק עורכי דין הנו שיתופי פעולה בינם ובין עסקים אחרים, עסקים הבאים במגע עם לקוחות פוטנציאליים עבורם. הפנייה "חמה" המתקבלת מבעל עסק...

קרא עוד...

סדנא פרטית לשיווק בר...

סדנה אישית פרטית לקבלת כל הכלים לקידום עצמי ובחינם של העסק האינטרנט רוצים נוכחות מניבה ברשת האינטרנט אך אין לכם את המשאבים לכך? רוצים למתג את עצמכם כברי סמכא בתחומכם אך מבלי...

קרא עוד...

מחוץ לקופסה

טל: 09-7401987 / 054-6811426
פקס: 153-9-7401987

אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.