מאמרים

עוד טיפים מעשיים לביצוע תיאום פגישות עם לקוחות אפשריים לעסקים קטנים ובינוניים

תיאום פגישות – טיפים – טיפ מס' 1: שנו הגישה ל"שיחות קרות" והגדילו את עסקיכם!

תיאום פגישות עם לקוחות אפשריים לעסקים ע"י "שיחות קרות" (Cold Calling) נתפשות אצל מרבית בעלי העסקים הקטנים והבינוניים וכן אפילו ע"י אנשי מכירות שזה מקצועם, כפעולה בלתי אפשרית כמעט, שאינה נעימה, אולי אפילו פעולה הגובלת בהטרדה, וככזו הדורשת ממבצעיה אנרגיות ומשאבים נפשיים עצומים.

אי לכך, נמנעים בעלי עסקים ואף סוכני מכירות מקצועיים במקרים רבים לבצע "שיחות קרות" עם לקוחות אפשריים לעסק שלהם. בכך הם מונעים מעצמם "פתיחת דלתות", יצירת הזדמנויות מכירה חדשות וכמובן אפשרות לרווחים והכנסה עתידית. מה ניתן לעשות כדי לצטת ממצב נתון זה?

שינוי גישה ואימוץ גישה חדשה לנושא תיאום פגישות עסקיות ע"י "שיחות קרות" עשוי להגדיל את מספר הלקוחות החדשים של עסקים, להקדים את המתחרים של אותם עסקים בקרב פלח המטרה, ליצור יחסי עבודה איכותיים ברמה האישית עם לקוחות אפשריים, וליצור הזדמנויות מכירה על בסיס קבוע ומתמשך על פני שבוע וחודש העבודה עבור אותם עסקים.

כמו במקרים רבים אחרים, הגישה שלך, או איך שאתה רואה את העניין- תקבע מראש את תוצאות המהלך שלך!

שינוי גישה לתיאום פגישות ( טלמיטינג - הינה ההגדרה הרשמית) באמצעות ביצוע שיחות "קרות" לגישה הרואה במהלך זה כלי רב ערך עבורך, כלי הנותן לך שליטה מלאה על התנהלותך העסקית וכזה המחזיר אליך את היוזמה והאקטיביות בכל הנוגע לחייך ולפרנסתך- עשוי להביא הצלחה לאורך זמן בתיאום פגישות מניבות הכנסה ומעבר לכך: לסיפוק אישי רב.

 

תיאום פגישות – טיפים – טיפ מס' 2: התכוננו ע"י הכנת דאטה איכותית לפנייה

בטיפ מס' 1 למדנו שכדי לבצע תיאום פגישות בהצלחה עם לקוחות אפשריים לעסק שלכם, אתם חייבים "לעבוד" קודם כל על שינוי הגישה הכללית שלכם לנושא תיאום הפגישות, לגישה הרואה בפעולה זו כלי רב ערך הן עבורכם, ולא פחות חשוב מכך: ל"מועמדים" (בלועזית: Prospects) להיות לקוחותיכם.

אחרי ששיניתם את גישתכם לגישה חיובית ובונה זו, וכדי להתחיל בתיאום הפגישות עם קהלי המטרה האפשריים לעסק שלכם, חשוב מאד שתשקיעו זמן ומאמץ בהכנת של רשימות איכותיות ורלוונטיות של לקוחות אפשריים לפנייה.

מניסיוני רב השנים בתחום כמנהל חברת טלמיטינג שזה עיסוקה ומקצועיותה, רשימה טובה ואיכותית של לקוחות אפשריים לפנייה הינה אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת תיאום הפגישות עם לקוחות אפשריים לעסק ולאיכות הפגישות שלכם!

מקורות אפשריים לבניית רשימות לפנייה: חיפוש חופשי בגוגל, אינדקסים ופורטלים ברשת בתחום הרלוונטי, ומאגרי מידע המרכזים את כלל העסקים בארץ (ישנן מס' חברות המתמחות בכך).

כמו-כן חשוב שלא להסתמך רק על רשימות "קרות", אלא מומלץ לכם להשקיע עוד דקות ספורות לכניסה לאתרי הלקוחות האפשריים, וזאת לשם בדיקת הרלוונטיות שלהם לעסק שלכם. עם הזמן תשתפרו בהכנת רשימות איכותיות לפנייה ותדעו את הדרכים לשפר את טיב רשימותיכם לפנייה עתידית.

חושבים שתיאום פגישות - טלמיטינג יכול לסייע לכם להשיג לקוחות חדשים ומכירות?

לחצו כאן וקבלו את כל הפרטים על טלמיטינג לעסק שלכם

או התקשרו כעת: 09-7401987 054-6811426

חדש! קידום אורגני בש...

חדש: קידום אורגני בשילוב כתיבה שיווקית ! די לבזבוז כספים רבים על "קידום ממומן" (PPC), התחילו לקבל לידים ופניות רבות של לקוחות עתידיים, תוך שבוע עד שבועיים בלבד, ע"י השגת מקומות...

קרא עוד...

חדש:שיווק עורכי דין ...

חדש: טלמיטינג לשיווק עורכי דין אחד הכלים המשמעותיים ביותר לשיווק עורכי דין הנו שיתופי פעולה בינם ובין עסקים אחרים, עסקים הבאים במגע עם לקוחות פוטנציאליים עבורם. הפנייה "חמה" המתקבלת מבעל עסק...

קרא עוד...

סדנא פרטית לשיווק בר...

סדנה אישית פרטית לקבלת כל הכלים לקידום עצמי ובחינם של העסק האינטרנט רוצים נוכחות מניבה ברשת האינטרנט אך אין לכם את המשאבים לכך? רוצים למתג את עצמכם כברי סמכא בתחומכם אך מבלי...

קרא עוד...

מחוץ לקופסה

טל: 09-7401987 / 054-6811426
פקס: 153-9-7401987

אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.