מאמרים

טיפים ושיטות - להגדיל את מספר לקוחות העסק הקטן והבינוני

חם מאד! גם לח מאד ולא נעים לצאת מהבית ולהתרחק מהמזגן, אולם כבעלי עסקים קטנים גם הקיץ והחום לא יכולים להוות תירוץ מקובל וגם בקיץ כמו בשאר עונות השנה נדרש לאתר לקוחות חדשים ולהגדיל את מספר לקוחות העסק עוד ועוד.

אז איך עושים את זה?

מדריך זה יסקור שיטות וייתן טיפים מעשיים וביצועיים להגדלת מספר הלקוחות ועל ידי כך הגדלת רווחיות העסקים הקטנים והבינוניים.

1. נטוורקינג

אחת השיטות הוותיקות והטובות לאיסוף לקוחות חדשים לעסק הינה שיטת "המפה – לאוזן" ודרך נעולה לתגבר את שיטת השיווק הזו הינה הצטרפות לאחת מקבוצות הנטוורקינג הקיימות בארץ. ההצטרפות לאחת מקבוצות אלו הינה דרך טובה להתחיל ולקבל "לידים" ללקוחות אפשריים, לקוחות שכבר קיבלו על העסק שלכם ועליכם המלצה חמה, וכל מה שנותר לכם הנו להמשיך רושם חיובי זה, לתת מחיר הוגן ו...קדימה: לסגור עסקה!

בארץ קיימים כמה וכמה ארגוני נטוורקינג המפעילים עשרות רבות של קבוצות ברחבי הארץ: BNI, BIZ MAKE BIZ , ואחרים. דמי ההצטרפות אינם גבוהים יחסית, וניתן לבוא תחילה כאורח למס' פגישות כדי להתרשם ולקבל החלטה האם שיטה זו הינה יעילה עבור העסק שלכם.

2. הפקת כנס חינמי או השתתפות בכנסים מקצועיים

דרך אחרת לחשוף את העסק שלכם ואת יכולותיכם הייחודיות הינה הפקת כנס מקצועי בעלות מזערית או אפילו חינמית, וזאת כדי לחשוף את יכולותיכם ומקצועיותכם בפני לקוחות אפשריים. אם הפקת הרצאה או כנס מקצועי הינה קשה עבורכם, אתרו בעלי עסקים בעורכים כנס או ארוע לקוחות בתחום דומה לתחום עיסוקכם, ובקשו להעביר הרצאה קצרה בתחומכם המקצועי. כך יכולה למשל יועצת תדמית והופעה בפני קהל לערוך כנס לקוחות אפשריים עם יועץ עסקי או בעלת חברת מיתוג גרפי וכך הלאה.

3. טלמיטינג – תיאום פגישות

אחת הדרכים הטובות והיעילות לעסקים קטנים ובינוניים רבים הינה דרך של איתור יזום של לקוחות אפשריים- וקביעת פגישות עבודה עמם. בחברות גדולות יותר כחברות ביטוח, השקעות, בנקים, משכנתאות, תקשורת וכו. טלמיטינג (תיאום פגישות) הנו אחד הדרכים המרכזיות ליצירת "הזדמנויות מכירה" לאותם עסקים. ומדוע שאין זה יהיה כך בקרב עסקים קטנים ובינוניים? נכון שבעסקים קטנים וזעירים בד"כ אין את המשאבים, את כח האדם המתאים לביצוע הטלמיטינג, ואף אין במקרים רבים את הזמן ואף את האנרגיות והמוטיבציה הנדרשות בביצוע טלמיטינג, ולשם כך הם נעזרים בחברת טלמיטינג חיצונית, הפועלת בשם העסקים ללקוחות אפשריים, ויוצרת עבורם ובשמם פגישות עבודה רלוונטיות על בסיס יומיומי, קבוע ומתמשך.

4. השתתפות כאורח בכנסים מקצועיים של פלחי המטרה שלכם

בעלי עסקים רבים אינם מממשים את האופציה להשתתף כאורחים בתערוכות וכנסים מקצועיים של לקוחות אפשריים בקרב פלחי המטרה שלהם. ברור מאיליו שהדבר רלוונטי עבור עסקים שלקוחותיהם הינם לקוחות עסקיים (BTB) ופחות הדבר מתאים לעסקים שלקוחותיהם הינם לקוחות פרטיים. לדוגמא: עסק בתחום שיווק בגדי עבודה חשוב שישתתף כאורח בתערוכות וכנסים הנערכים מעת לעת בתחומי התעשייה, החשמל, הרכב, האלקטרוניקה והחקלאות. בעת ביקור בתערוכה הוא יכול ליצור קשרים עם המציגים בתערוכות וכנסים אלו וכן לעשות זאת עם מבקרים באותן תערוכות- קהל מטרה נוסף עבורו. במידה ובעלי עסקים אינם מרגישים בנוח "להטריד" בעת התערוכה או הכנס עצמו, הם יכולים לאסוף כרטיסי ביקור של לקוחות הנראים להם לקוחות אפשריים רלוונטיים- ולפנות אליהם כמה ימים אחרי סיום התערוכה או הכנס.

5. הפקת סרטון קצר

רבות דובר על הפקת סרטונים לעסקים, ועל הערך הרב המופק לעסקים על ידי הפקת סרטונים, ולמרות זאת מפתיע הדבר שעסקים רבים אינם נעזרים בשיטה זו לקידום העסק שלהם וככלי להשגת לקוחות חדשים. ייתכן ואחת הסיבות לכך הינה חוסר הידע, והחשש שבהשקעה הכספית הכרוכה בכך, וחבל. כיום בעלות ממש לא גבוהה יחסית, ניתן להיעזר בחברה שתעזור להפיק סרטון קצר לעסק. כמובן שחשוב מאד שאותה חברה תדע לקדם את הסרטון ברשת, "לשתול" אותו באתר העסק שלכם, והכי חשוב: שתדע ליצור בשמכם סרטון שייתן ערך כלשהו לגולש בתחום עיסוקכם. בדרך זו, לשם הדוגמא, חברה לחידוש ושיפוץ דקים חשוב מאד שתיצור סרטון "כיצד לשמור על הדקים לאורך שנים רבות?", ויועץ מס חשוב שייצור סרטון שייתן ערך לגולש לדוגמא: "כיצד ניתן לקבל כסף ממס הכנסה?", חברה בתחום תיאום פגישות עסקיות ע"י טלמיטינג תציג סרטון כיצד לעשות עצמאית תיאום פגישות עם לקוחות אפשריםם לעסק... וכך הלאה.

בדרך זו, גולש שיחפש בגוגל תשובה לאחת משתי דוגמאות אלו שנתתי- ייחשף לסרטון של אותו עסק (שמן הסתם "גוגל" יציבו בראש תוצאות החיפוש עבור אותו גולש), ובמידה והסרטון נעשה באופן איכותי ומקצועי- הדרך של אותו לקוח אפשרי להגיע לאתר העסק ולהיות אח"כ לקוח של העסק הינה קצרה. באינטרנט בכלל וכן בשוק ישנן חברות המדריכות על איך לקדם את העסקים הקטנים ברשת האינטרנט, וכיצד ליצור את החשיפה הזו, מבלי להיכנס לעלויות גבוהות, ותוך שמירה על "עלות-תועלת" גבוהה.

אם ברצונכם לקבל הצעה אטרקטיבית לטלמיטינג לתיאום פגישות עם לקוחות אפשריים עבורכם, לחצו והירשמו כאן עכשיו או התקשרו כעת: 054-6811426 או 09-7401987

חדש! קידום אורגני בש...

חדש: קידום אורגני בשילוב כתיבה שיווקית ! די לבזבוז כספים רבים על "קידום ממומן" (PPC), התחילו לקבל לידים ופניות רבות של לקוחות עתידיים, תוך שבוע עד שבועיים בלבד, ע"י השגת מקומות...

קרא עוד...

חדש:שיווק עורכי דין ...

חדש: טלמיטינג לשיווק עורכי דין אחד הכלים המשמעותיים ביותר לשיווק עורכי דין הנו שיתופי פעולה בינם ובין עסקים אחרים, עסקים הבאים במגע עם לקוחות פוטנציאליים עבורם. הפנייה "חמה" המתקבלת מבעל עסק...

קרא עוד...

סדנא פרטית לשיווק בר...

סדנה אישית פרטית לקבלת כל הכלים לקידום עצמי ובחינם של העסק האינטרנט רוצים נוכחות מניבה ברשת האינטרנט אך אין לכם את המשאבים לכך? רוצים למתג את עצמכם כברי סמכא בתחומכם אך מבלי...

קרא עוד...

מחוץ לקופסה

טל: 09-7401987 / 054-6811426
פקס: 153-9-7401987

אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.