מאמרים

שיווק עורכי דין – האתגר וכיצד ליצור שיתופי פעולה מניבים לעורכי דין ע"י טלמיטינג

שיווק עורכי דין וגיוס לקוחות למשרד עורכי דין – האתגרים

בישראל מספר העו"ד לתושב הנו הגבוה בעולם: עורך דין אחד לכל 163 תושבים. בת"א עצמה היחס עומד על עו"ד אחד לכל 33 תושבים (!) במצב זה האתגר בשיווק לעורכי דין וגיוס לקוחות למשרד עו"ד הנו גדול במיוחד. כיום לא מספיק להיות עו"ד מצוין בתחום ההתמחות, על עו"ד הרוצים להשיג תיקים ולקוחות מוטלת החובה לשווק את משרדם בדרכים יצירתיות וזאת על-מנת לשמור על זרימה רציפה של לידים ולקוחות אפשריים המתעניינים בשכירת שירותי משרדם.

הכלים המרכזיים לשיווק עורכי דין ולגיוס לקוחות למשרד עו"ד

לרשות עורכי דין המעוניינים ליצור לעצמם זרם קבוע של לקוחות אפשריים עומדים מספר כלים שיווקיים, כגון: קידום ממומן בגוגל ובפייסבוק, קידום אורגני להשגת מקומות ריאליים בגוגל לאתרם, הרצאות וכנסים, הרחבת מעגל קשריהם ע"י השתתפות בקבוצות נטוורקינג וכמובן: "שיווק מפה-לאוזן" ע"י לקוחות מרוצים המפנים לקוחות אפשריים.

שיווק עורכי דין וגיוס לקוחות ע"י יצירת שיתופי פעולה

אחד הכלים המשמעותיים ביותר לשיווק עורכי דין  ולגיוס לקוחות למשרדי עו"ד הנו ע"י שיתופי פעולה בינם ובין עסקים אחרים, עסקים הבאים במגע עם לקוחות פוטנציאליים עבורם.

הפנייה "חמה" המתקבלת מבעל עסק הקשור קשר ישיר לתחום ההתמחות הרלוונטי של משרד העו"ד המסוים עשוי להניב "סגירה" מהירה, איכותית, ובאחוזי סגירה גבוהים אף יותר מאשר למשל דרך פרסום באינטרנט.

דוגמאות לשיתופי פעולה שבין עו"ד לעסקים רלוונטיים לתחומם: עו"ד לענייני משפחה יכולה לקבל הפניות רבות מחוקרים פרטיים, מיועצים זוגיים, מפסיכולוגים, ואפילו מעו"ד אחרים המתמחים בתחומים אחרים.

דוגמא נוספת לשיתוף פעולה בין עורכי דין לבין עסקים: אחרים ש"מזינים" אותם בהפניות: עו"ד לענייני תעבורה יכול לקבל הפניות רבות ואיכותיות משמאי רכב, עו"ד בתחום המיסוי יכול לקבל הפניות מרו"ח ומיועצי מס. עו"ד לענייני נדל"ן יכול לקבל לידים ממשרדי תיווך נדל"ן...ועוד!

כמובן שמעבר ליצירת שת"פים עם בעלי מקצועות "המזינים" את אותו משרד עו"ד ספציפי, ניתן ליצור שיתופי פעולה מניבים (ו"חוקיים" כמובן מבחינת האתיקה המקצועית) בין משרדי עו"ד לבין משרדי עו"ד אחרים, בהתמחות שונה, לשם "העברת תיקים" בינהם.

טלמיטינג לשיווק עורכי דין – כלי יעיל ליצירת שת"פים עסקיים מניבים

אז איך יוצרים את אותם שיתופי פעולה עסקיים? כיצד ממנפים לקבלת "תיקים" את אותו שת"פ עסקי, שת"פ שמשתלם ביותר לשני הצדדים? כאן נעזרים עו"ד רבים בחברת טלמיטינג שזו מומחיותה: שיווק טלפוני יומיומי בשם ועבור משרדם, ויצירת אותם חיבורים עסקיים מניבים, עד רמה של קביעת פגישות בין עו"ד ובין אותם עסקים רלוונטיים עבורם. בנוסף, אותה חברת טלמיטינג חיצונית שולחת "חומר שיווקי" למתעניינים ("פרופיל עסק" וכד') ודואגת לשיווק מתמשך ועתידי.

חברת טלמיטינג מתמחה בשיווק טלפוני יזום (כאמור: אין בעיה "אתית" בסוג שיווק זה!) לאותם פלחי מטרה רלוונטיים, ובקביעת פגישות איכותיות ביומן העו"ד במשרדם. בשוק תחרותי בין ימינו שיתופי פעולה אלו של עורכי דין הינם קריטיים להצלחתם העסקית.

נשמח לייעץ ללא כל התחייבות ועלות בתחום של שיווק טלפוני ליצירת שת"פים עסקיים למשרדכם, ונוכל לשלוח לכם רשימת ממליצים- משרדי עו"ד שנעזרו בשירות זה והגדילו את פעילותם העסקית.

התקשרו כעת לקבלת פרטים: 09-7401987 או 054-6811426

או השאירו כאן פרטים ונשוב אליכם

חדש! קידום אורגני בש...

חדש: קידום אורגני בשילוב כתיבה שיווקית ! די לבזבוז כספים רבים על "קידום ממומן" (PPC), התחילו לקבל לידים ופניות רבות של לקוחות עתידיים, תוך שבוע עד שבועיים בלבד, ע"י השגת מקומות...

קרא עוד...

חדש:שיווק עורכי דין ...

חדש: טלמיטינג לשיווק עורכי דין אחד הכלים המשמעותיים ביותר לשיווק עורכי דין הנו שיתופי פעולה בינם ובין עסקים אחרים, עסקים הבאים במגע עם לקוחות פוטנציאליים עבורם. הפנייה "חמה" המתקבלת מבעל עסק...

קרא עוד...

סדנא פרטית לשיווק בר...

סדנה אישית פרטית לקבלת כל הכלים לקידום עצמי ובחינם של העסק האינטרנט רוצים נוכחות מניבה ברשת האינטרנט אך אין לכם את המשאבים לכך? רוצים למתג את עצמכם כברי סמכא בתחומכם אך מבלי...

קרא עוד...

מחוץ לקופסה

טל: 09-7401987 / 054-6811426
פקס: 153-9-7401987

אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.