מאמרים

סקר: מהו האתגר הגדול ביותר לאנשי מכירות ב-2017 וכיצד טלמיטינג פותר זאת?

סקר מחקרי שפורסם החודש* בדק מהם האתגרים הגדולים ביותר שעליהם מדווחים אנשי מכירות בשנת 2017. הסקר שנערך בקרב 350 אנשי מכירות מצא שהאתגר הגדול ביותר שעליו הם מדווחים הנו בזבוז יותר מדי זמן על "פעולות אדמיניסטרטיביות\לא מכירתיות".

אנשי המכירות שנשאלו שנדגמו בסקר נתבקשו לעשות רשימה של האתגרים הגדולים ביותר שלהם בעבודתם בשנת 2017, כולל איתור לקוחות פוטנציאליים (Prospecting), ניהול מו"מ, סגירת עסקאות ויעילות בעבודה.

49% מאנשי המכירות ציינו את נושא בזבוז הזמן על "פעולות אדמיניסטרטיביות\לא מכירתיות" כנושא הראשון במעלה המפריע להם ומהווה להיות יעילים בעבודתם. נושאים אחרים המהווים אתגר לאנשי המכירות הינם: איתור כלי השיווק היעילים ביותר לעבודתם (17%), וכן מציאת האיזון המתאים בין הזמן המוקדש ללקוחות פוטנציאליים ובין הזמן המוקדש ללקוחות קיימים (14%).

כיצד טלמיטינג לעסקים פותר ומסייע לאתגר הגדול של אנשי המכירות?

לפי ויקפדיה: טלמיטינג היא שיטת שיווק ישיר (מתבצעת טלפונית) שמטרתה היא ליצור פגישות מכירה בין נציג החברה לבין לקוח אפשרי וזאת על-מנת לגייס לקוחות חדשים ולהגדיל את מכירות החברה ואת רווחיה. הטלמיטינג מתבצע ע"י אנשי טלמיטינג שזו מקצועיותם ומומחיותם, ומטרתו החשובה ביותר: יצירת מירב פגישות עבודה אפקטיביות ומסודרות לסוכני המכירות, עם לקוחות אפשריים.

היתרון העצום של טלמיטינג לאנשי מכירות הנו בכך שהאפקטיביות של סוכני המכירות גדלה דרמטית ונפתר האתגר הגדול ביותר שלהם, אותו אתגר שנמצא כמפריע ביותר לעבודתם לפי הסקר.

טלמיטינג, כלומר: תיאום פגישות לעסקים מחייב משאבי זמן ניכרים, סבלנות, "שעות משרד" רבות ומקצועיות בתיאום הפגישות- משאבים שאין בד"כ אותם לאנשי מכירות, שצריכים לבקר את לקוחותיהם הקבועים, וכן להיות "פנים מול פנים" אצל מירב של לקוחות פוטנציאליים חדשים, באופן עקבי ויומיומי.

חברות ועסקים רבים כיום מבינים עובדה פשוטה זו. חלקם מפעילים אנשי טלמיטינג בחברות עצמן, וחלקן הגדול מוציאות למיקור חוץ ("אאוטסורסינג") את ביצוע הטלמיטינג לידי חברת טלמיטינג מקצועית המתמחה בכך.

טלמיטינג: תיאום פגישות לעסקים מייעל עבודת הסוכנים ומגביר מכירותיהם

ראינו, אם כן, שהאתגר והקושי הרב ביותר של סוכני מכירות להגיע ליעילות בעבודתם הנו "זמן המשרד" המבוזבז שלהם והקושי לתאם פגישות עבודה עם לקוחות אפשריים שנובע מכך. הפעלת טלמיטינג מדויק, למול רשימות מפולחות של לקוחות אפשריים, יוצר יעילות רבה בעבודת הסוכנים, מפגישם עם כמות רבה יותר של לקוחות אפשריים ובכך מגדיל את מספר ההזדמנויות העסקיות ומעלה את מספר הלקוחות החדשים ואת מכירות אותם העסקים הנעזרים בו.

• פורסם בפורטל MarketingProfs.com בתאריך 26.4.17

חדש! קידום אורגני בש...

חדש: קידום אורגני בשילוב כתיבה שיווקית ! די לבזבוז כספים רבים על "קידום ממומן" (PPC), התחילו לקבל לידים ופניות רבות של לקוחות עתידיים, תוך שבוע עד שבועיים בלבד, ע"י השגת מקומות...

קרא עוד...

חדש:שיווק עורכי דין ...

חדש: טלמיטינג לשיווק עורכי דין אחד הכלים המשמעותיים ביותר לשיווק עורכי דין הנו שיתופי פעולה בינם ובין עסקים אחרים, עסקים הבאים במגע עם לקוחות פוטנציאליים עבורם. הפנייה "חמה" המתקבלת מבעל עסק...

קרא עוד...

סדנא פרטית לשיווק בר...

סדנה אישית פרטית לקבלת כל הכלים לקידום עצמי ובחינם של העסק האינטרנט רוצים נוכחות מניבה ברשת האינטרנט אך אין לכם את המשאבים לכך? רוצים למתג את עצמכם כברי סמכא בתחומכם אך מבלי...

קרא עוד...

מחוץ לקופסה

טל: 09-7401987 / 054-6811426
פקס: 153-9-7401987

אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.