מאמרים

איך עושים תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ? טיפים ושיטות!

בעלי עסקים קטנים ובינוניים מכירים את הצורך ההכרחי בהשגת לקוחות חדשים על בסיס קבוע ומתמשך. רובם מכירים את מונח"המשפך השיווקי", שאומר שיש ליצור X הזדמנויות מכירה ופגישות עבודה עם לקוחות פוטנציאליים חדשים בחודש, על-מנת ליצור ולייצר Y לקוחות חדשים בכל חודש.

אחת הדרכים להשיג זאת היא יצירת פגישות עבודה עם לקוחות פוטנציאליים, בקרב "קהל המטרה" הרלוונטי לעסק, וזאת ע"י פנייה טלפונית. בז'רגון השיווק פנייה זו מוכרת בשם: "שיחה קרה". בעלי עסקים קטנים ובינוניים רבים אינם אוהבים, בלשון המעטה, לעשות "שיחות קרות" אלו, ובכך הם מתקשים בהגדלת מספר לקוחותיהם החדשים ומן הסתם את מכירותיהם ורווחיהם.

אז איך עושים תיאום פגישות ויצירת פגישות עבודה? להלן מספר טיפים ודרכים לעשות זאת יעיל, נוח ובקלות יחסית:

• התמקדו בשירות או במוצר נוח וקל למכירה- אם יש לעסק כמה וכמה שירותים או מוצרים- בחרו שירות או מוצר אחד והתמקדו בו. בחרו שירות או מוצר שיחסית קל לכם למכור אותו, שאתם כבעלי העסק חשים בנוח במכירתו-כך יהיה לכם קל הרבה יותר לשווק אותו בשיחותכם עם לקוחות פוטנציאליים, וכן בפגישות עצמן. המיקוד חשוב גם על-מנת להיות חד, ברור ומדויק ביותר בשיחה, ועל-מנת לא לבלבל את הלקוח האפשרי במספר מסרים שונים.

• התמקדו בקהל מטרה שהוא בחזקת "החצר האחורית שלכם"- גם בהקשר של עסקים שיש להם מספר קהלי מטרה- בחרן את קהל המטרה שאליו קל לכם ביותר לשווק, רצוי בנישה שיש בה פחות תחרות לשירות או למוצר שאותו אתם רוצים לשווק לאותה נישה. כך תרגישו נוח ובטוח יותר בשיחה, ותצרו  את העניין והסקרנות של לקוחות קהל היעד ליצור עמכם  את הפגישה.

• הכינו לכם מראש חומר שיווקי מתאים- "פרופיל עסק", "דף מוצר", ממליצים וכו. – חלק מהלקוחות הפוטנציאליים יבקשו ממכם לשלוח חומר, כשלב ראשון לפני הסכמתם לפגישה. היו מוכנים לכך והכינו חומר תמציתי, מעצים, מדויק ומעוצב היטיב, המתאר בכמה מילים את היתרונות של השירות\המוצר שלכם. אל תאריכו! עמוד אחד מספיק-בין כה אף אחד אינו קורא יותר מכך!

• השיגו DATA BASE לפנייה. ישנן דרכים רבות להשגת מאגרי שמות לקוחות אפשריים לפנייה הרלוונטיים לעסק שלכם. צרו והשקיעו בכך, על-מנת שבביצוע השיחות עצמן זמנכם יהיה מושקע נטו בביצוע השיחות, ולא יוקדש ל"נבירה" ברשת או במדריכים שונים לאיתור שמות של לקוחות אפשריים.

• הכינו מראש תסריט שיחה מדויק, קצר ואפקטיבי, המתמקד בראש ובראשונה בתועלות הלקוחות הפוטנציאליים.  הכינו לכם "משפט מנצח" כזה, ש"יעשה את העבודה". דברו על איך השירות\המוצר שלך מהווה פתרון ל"כאב" הלקוח, ובעצם עונה לו על השאלה: "מה יצא לי אם אפגש עמו?". התמקד בפתרון הייחודי שלכם עבורו!

• נהל קובץ מסודר של פעילות תיאום הפגישות שלכם. הסדר קריטי כיוון שנדרשת פעולת Follow Up רצינית ומתמשכת של הפעילות. ככל שתהיו מסודרים והחלטיים בחזרה לאנשים שאותם תרצה לפגוש-כך רבים הסיכויים לתיאומי הפגישות העסקיות ולהשגת הלקוחות.

אלו רק על קצה המזלג מספר שיטות וטיפים לניהול מהלך של השגת לקוחות עסקיים נוספים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים על-ידי תיאום פגישות טלפוני עם לקוחות אפשריים רלוונטיים. אמשיך ואסקור במאמרים המשכיים טיפים ושיטות נוספות לביצוע יעיל ואפקטיבי של פעולה שיווקית זו.

כמובן שקיימת גם אופציה זמינה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים להיעזר בחברה חיצונית שמומחית זה שנים רבות בנושא תיאום פגישות לעסקים במיקור חוץ.  - Outsourcing . בדרך זו "משוחרר" בעל העסק מעיסוק בתחום וחלק זה של שיווק עסקו, והוא מתפנה לעיסוק בתחום עיסוקו המקצועי. חשוב לבחור בחברה של שירותי טלמיטינג שבה עסק קטן, בינוני ואף עסק זעיר "לא ילך לאיבוד" ושתהיה צמודה לעסק ותעניק לו שירות צמוד, חם ואישי ביד אחת עמו להשגת מטרותיו העסקיות.

לחצו כאן כעת לקבלת הצעת מחיר לתיאום פגישות לעסקים - טלמיטינג לעסקים  או טלפנו עכשיו: 09-7401987, 054-6811426

חדש! קידום אורגני בש...

חדש: קידום אורגני בשילוב כתיבה שיווקית ! די לבזבוז כספים רבים על "קידום ממומן" (PPC), התחילו לקבל לידים ופניות רבות של לקוחות עתידיים, תוך שבוע עד שבועיים בלבד, ע"י השגת מקומות...

קרא עוד...

חדש:שיווק עורכי דין ...

חדש: טלמיטינג לשיווק עורכי דין אחד הכלים המשמעותיים ביותר לשיווק עורכי דין הנו שיתופי פעולה בינם ובין עסקים אחרים, עסקים הבאים במגע עם לקוחות פוטנציאליים עבורם. הפנייה "חמה" המתקבלת מבעל עסק...

קרא עוד...

סדנא פרטית לשיווק בר...

סדנה אישית פרטית לקבלת כל הכלים לקידום עצמי ובחינם של העסק האינטרנט רוצים נוכחות מניבה ברשת האינטרנט אך אין לכם את המשאבים לכך? רוצים למתג את עצמכם כברי סמכא בתחומכם אך מבלי...

קרא עוד...

מחוץ לקופסה

טל: 09-7401987 / 054-6811426
פקס: 153-9-7401987

אימייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.